مادر بزرگوار رفقا داکتر سلیم مجاز و داکتر سالم اسپارتک
مشعل مشعل

پیام تسلیت

با دریغ و درد فراوان اگاهی یافتیم که مادر بزرگوار رفقا داکتر سلیم مجاز و داکتر سالم اسپارتک چهره های سرشناس سیاسی،علمی و فرهنگی کشورما چندی پیش در کشور سویدن با زنده گی بدرود گفت.

((مشعل)) ژرف ترین مراتب تسلیت خویش را بمناسبت  درگذشت مرحومه به بازمانده گان،اعضای خانواده و دوستان وی ابراز نموده و به روان پاک آن شادروان اتحاف ادعيه مي دارد.

 

با اندوه فراوان اطلاع یافتیم که مادرگرامی رفیق داکترسلیم مجاز ورفیق داکترسالم

اسپارتک با زندگی وداع نموده است .
شورای المان نهضت فراگیر دموکراسی و ترقی افغانستان مراتب تسلیت عمیق و
همدردی بی پایان خویش را به این مناسبت المناک به محترم سلیم مجاز ، سالم
اسپارتک ، امیلیا اسپارتک  وفامیل شان ابراز نموده  صبروشکیبائی آرزومینماید .

با احترام 

  سالم فخری

 رئیس شورای المان نهضت فراگیر د . ت . ا


January 17th, 2010


  برداشت و بازنویسی درونمایه این تارنما در جاهای دیگر آزاد است. خواهشمندم، خاستگاه را یادآوری نمایید.




فضل الرحیم رحیم
مراتب تسلیت خود را خدمت داکتر صاحب سلیم مجاز و داکتر صاحب سالم اسپارتک ، به مناسبت وفات مادر گرامی شان تقدیم میدارم از بارگاهء ایزد حق صبر جمیل به بازماندگان و بهشت برین به آن مغفوره استدعا میدارم .فضل الرحیم رحیم




بشیر دژم واعضای خانواده !
وسیلتاء عمیق ترین تاءثرات وهمدردیی بی پایان خود واعضای خانواده مارا خدمت دوستان ودانشمندان گرانمایه محترمان داکتر صاحب سلیم مجاز و محترم داکتر سالم سپارتک نسبت وفات مرحومی ؛ ابراز داشته از بار گاه متعال به شما وسایر بازمانده گان صبر جمیل آرزو میکنیم. احمد شکیب وفا؛احمد شفیق وفا از نیوزرلند؛ هوشنگ برنا ؛حمید برنا ازمونشن؛ خسرو دژم ؛ جمشید دژم و مادر شان با بشیر دژم از شهر کوبلنز آلمان.




دکتر غلام محمد اسد محسن زاده
رفقای گرانقدر دکتر سالم اسپارتک و دکتر سلیم مجاز بدینوسیله خود را در غم بزرگ تان شریک دانسته برای خانواده محترم شما و بازماندان آن رفته از ما صبر و شکیبایی و برای مادر محترم تان بهشت برین آرزو مینمایم. دکتراسد محسن زاده




شريف عزيزيار
با يأس فراوان اطلاع يافتم که بزرگوار مادر عزيزان محترم داکتر سالم سپارتک و محترم داکتر سليم مجاز وفات نمودند،بدينوسيله خويش را در غم واندوه شما شريک دانسته و تسليت من و خانواده ام را خدمت شما و خواهر عزيز امليا سپارتک تقديم ميدارم و روح آن مرحومه را شاد ميخواهم. داکتر شريف عزيزيار از کشور هالند.



پيام تسليت شما


  • پيام شما پس از بازبینی منتشر خواهد شد.


نام (لازم):
پست الکترونیکی (نمایش داده نمیشود):
پيام شما:
 
 
مشعل